Головко Н.І.

Гра «Що? Де? Коли?» 6 клас (англійська мова)
 Тема: У світі тварин
Мета: 1. Практична – показати практичне оволодіння учнями 6 класу англійською мовою в межах визначеної теми в основних видах мовленнєвої діяльності (аудіюванні, монологічному та діалогічному мовленні). 2. Загальноосвітня - розширити знання учнів додатковими відомостями про тваринний світ. 3. Розвиваюча – розвивати мовленнєві здібності дітей (фонетичний та інтонаційний слух, мовну здогадку, імітацію, логічне висловлювання власних думок). 4. Виховна – виховувати культуру спілкування. Виховувати любов до тваринного та рослинного світу, усвідомленні того, що тварини роблять наше життя прекрасним і потребують нашого дбайливого ставлення до них.
 Обладнання гри: предметні картини по темі «У світі тварин», назва гри на англійській мові, секундомір, ритміки для гри з глядачами, «чорний ящик», іграшки, солодощі для призів переможцям. Game: What? Where? When? Topic “In the animals world” The pupils of the 6th Form are divided into 2 teams. The girls’ team is called "Cats". The boys’ team is called "Dogs". Both teams are sitting at their tables. The chief: Dear children, guests, and teachers! I am very glad to meet again. Today is Thursday, the 13th of March. You are invited to see a game “What? Where? When?" which is devoted to the topic “In the animals’ world”. The world of animals, birds, insects, discus is very rich. The animals are very useful. Some of them are even our friends. The animals are domestic and wild. Todav we are going to speak about animals. Our game begins! Let me introduce our players. The girls’ team is called “Cats”! The boys' team is called "Dogs”! Meet them, please! Task №1 Test “What animals is this?” 1. It may be white. It may be grey. It may be even black. Its tail is short. It has very long ears. It likes carrots. (Rabbit or Hare) 2. It is big. It has small eves. Its leas are short. Its tail is short too. It is fat. (Pig) 3. It may be big or small. It may be white, black, grey, brown and red. It is a good friend. It is in the yard. (Dog) 4. It is not big. It may be white, grey, black and red. Its eyes are green. The children like to play with it. (Cat) 5. It is big. It has big eyes. It has a long tail. It may be red, black with white o red with white. It gives us milk. (Cow) 6. It is not big. It may be white, black or grey. Its tail is short. Sometimes it has beard and horns. It gives us milk. (Goat) 7. It is not big. It may be white, black or grey. Its tail is short. Its wool is curly. It's a domestic animal. It gives us wool. We can make different woolen things from wool: socks, gloves, pullovers, costumes, etc. (Sheep) 8. It is big. It may be red, white, black or grey. Its tail is long. Its eyes are big. It is very strong. It helps the people to do difficult works. The children and the grown-ups can ride on it. (Horse) The Chief: I think it’s time to rest. Our teams want this rest, because the first game was very tense. Let us listen to the music. I declare the music pause! Task № 2. I know that you like to read tales very much. There are a lot of tales about animals. Tell me, please, the titles of these tales. I give you 2 minutes, write down the titles of all the tales about animals! Are ready! Start! Task № 3. And now, the next task. Be very attentive. The task is difficult. I want you to tell me what are the animals-heroes in such tales: ‘Солом'яний бичок'’ A straw bullock-kid. 1.‘The adventures of Buratino’ (a cat Basilio, a fox Alice, a dog Arthemon, a Turtle, little frogs) 2. "Little Red Riding Hood" (a Wolf) 3. "Winnie-the-Pooh” (a bear Winnie, a rabbit, a pig, an owl, an donkey I-а) 4. "The musicians from Bremen” (a dog, a cat a donkey and a cock) 5. “Mowgli” (Wolves, the Bear Balu, the Panther Bagheera, the tiger Shere Khan, the python Kaa etc.) 6.‘The Kolobok’ (a rabbit, a wolf, a bear, a fox). The Chief: I declare the music pause. Task № 4: The black box! There are some animals in this black box. Your task is to guess what are those animals. 1. This animal is the main hero of the very popular tale. This tale is about three brother who were poor. One brother had only that animal. But at last that animal helped the young man to become rich and too merry a nice princess/ (The Cat in the Boots) 2. This animal is big. It lives in the woods and forests. It likes honey much. But it doesn’t like bees. (a Bear) Task 5: And now, the last task. I propose you to dramatize the scene. Now we’ll see if you are good artists or not! Please, one boy and one girl. The scene ‘‘The cat and the Mouse”. The Chief: Thank you very much! Let us sum up the results of our very interesting game. The winners are ... Good-byе.



         6 клас.
Тема: Київ. Лондон.
Тема: Київ. Лондон.
Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал по темі ;
удосконалювати всі види мовленнєвої діяльності : читання, говоріння , аудіювання та письма;
спонукати учнів до розв’язання поставлених навчальних завдань;
виховувати любов до Батьківщини , виховувати повагу до культури інших країн.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручники , картки , комп’ютер , презентації , наочності.
                                       Хід уроку.
I.                  Організаційна частина.
1.Привітання. Вступне слово вчителя.
Good morning , children! I’m glad to see you!
This lesson is holiday for you and for me .You can see many guests. They are teachers. I hope that lesson will be successful .I want to ask you to be attentive and active. Don’t be afraid , don’t be silent . Speak , write , read , look , listen. OK, look at each other , please . Smile. Look at me . Smile .So , let’s start our communication.
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
Answer the questions:
1. Do you like traveling?
2. Do you travel with your friends?
3. Is it interesting to travel?
4. What is the capital of our country?
5.What is the capital of Great Britain?
6.What is the longest river of Ukraine?
7. What can you tell about Ukrainian people ?

II.                 Основна частина уроку.
1.Фонетична зарядка. Робота над девізом.
I hope you are fine and ready to work . You can see epigraph on the blackboard.
“ He who loves not his country , can love nothing “.  Byron.
Let’s read it together.
This wonderful words belong to the great Byron.
-Who can translate this motto?
-How do you understand it ?
Write down this proverb into your exercise-books, please.
2.Повідомлення теми та мети уроку.
Let’s start our lesson. The topic our discussion today is Kyiv and London.
The multimedia presentation will help us. 
       3.Мовленева зарядка
Look at the blackboard you can see the word “ Ukraine”.
Try to describe our country , using the letters
U     K    R    A    I    N    E
4.Гра. 
1)Два учня працюють біля дошки.
Task 1.
 Go to the blackboard. You can see the questions and answer,  your task is to match the pair.
What country are you from?       People travel to Ukraine to visit new places.
Why do people travel to Ukraine?   Kyiv is the capital of Ukraine.
What is the capital of Ukraine?        I am from Ukraine.
Task 2.
Go to the blackboard too. Your task. Match the pair.
Big                                         Square
Trafalgar                               Eye
London                                  Ben
Westminster                         Bridge
London                                  Abbey
2)Do you like to play games? Now , we’ll play the game “Who is the  best?” Please , stand up. I’ll say the words you need to translate them in English. Who  can’t translate the word needs to sit down .The winner is pupil who left.  
Understand ? Are  you ready ? Let’s begin.       
Країна, народ, столиця, Батьківщина, вежа, Лондон,  ріка, нові міста, подорож, запрошення, відвідувати. Вулиця, ласкаво просимо.
5.I have a letter from Winnie-the-Pooh. Let’s read it.
‘’ Hello, boys and girls! I am from England. How well do you know my country?
I prepared a crossword for you . Let’s guess it.’’
The favourite sport game in GB.
In GB people have much rain and …
The main person in GB.
The holiday which is celebrated on the 25th of December.
The traditional dish
The main river in GB.
How do  English people call London  Underground.

(Tube    Fog    Queen       Christmas       Pudding      Thames                Football)
The key-word is tourist. T.-Who is tourist? P.-Tourist is a person who likes to travel.
6.Робота в парах. 
1)Учні ставлять один одному питання і відповідають на них.
So. Imagine that you have just arrived to London. 
1.What is London’s population?
London has a population of about 7 million.
2.Is Big Ben really a clock?
Big Ben is really bell.
3.Is London a very old city?
Yes , it is.
4.What can you say about Tower Bridge?
Tower Bridge was built in 1894.
5.What colours is the flag of GB?
Blue ,red and white.
6.What river is London situated on?
The Thames.
7.What is the capital of Wales?
Cardif
8.How do our people meet guests?
With bread and salt.
9.What colours is flag of our country?
Blue-yellow.
10.What is the longest river of Ukraine?
The Dnipro.

2)Два учні складають діалог.
-Hi! Can you help me?
-Hi! Of course! How can I help you ?
-Tell me please where is London’s  main shopping center? How to get there?
 -You can take bus number 20.
 -Thank you . Bye!
Byе!

7.Відео про Київ. (аудіювання)
8. Перевірка домашнього завдання.
Your home task was to prepare a report about Kyiv and London. Who wants to tell about Kyiv?(презентація «my native country”).
P.- I want to read the interesting facts about Kyiv.(презентація про Київ)
Відео про Лондон.
Презентація  2 учнів.
9. Хвилина відпочинку. (Relaxing)
I think you are tired . So , I’d like to give you a short rest. Listen to me. Sit comfortable. Close your eyes. Breath in. Breath out. Let’s imagine spring. You are sitting on the green grass near the river. The birds are singing. You are quite. There is calm in your body. You are relaxing. 
You love your relatives, your school, your friends.
They love you. 
The Earth is full wonders. You are good spirits.
Open your eyes. Let’s continue.

10.  Закріплення .Гра» Що на картинці ?»( GAME ‘’What is it?”)
Перевіряємо наскільки учні добре візуально знають визначні місця Лондона.( презентація із смайликами)

11. На екрані фото “ Tower Bridge” і текст про цей міст.
Read the text . (читають текст ланцюжком).
Now read the text together. Read attentiveness.
Учні вголос читають текст. Потім за сюжетом погода погіршується і краплі дощу змивають частину тексту, учні заповнюють пропуски.
12. Пісня London Bridge is falling down.
London Bridge is falling down
falling down, falling down.
London Bridge is falling down,
My fair lady.

Build it up with sticks and stones,
sticks and stones, sticks and stones
Build it up with sticks and stones,
My fair lady.

Sticks and stones will all fall down
All fall down , all fall down .
Sticks and stones will all fall down
My fair lady.

13. Робота з картками. Роздаю учням картки.(граматика)
Let’s revise some grammar rules. You have cards . But there are many mistakes there. Read the sentences , try to find and correct them.
I likes to travel.
I shall go to Kyiv last month.
She live in Donetsk.
You was at the Zoo yesterday.

14. Look at the blackboard! Look and say!


15.         Proverbs.
I like to travel, and I see you like travel .All people like to travel too. But all peoples love their native land .English people have many proverbs . For example:

--------East or West , home is best.
-------There is nothing like home.
------Home , home, sweet home.
Даю дітям картки , а вони самостійно з двох частин складають прислів’я, потім зачитують.
III.Заключна частина уроку.
1.     Домашнє завдання.
Your home task
Слабшим учням інше завдання.


2.Підведення підсумків.
Our lesson is over .I thank everybody for the preparation to this lesson . We also learnt interesting facts about Ukraine and  about London. . Our  sponsor  has  sent  apples  for  us. They  are  of  three  colours: green, yellow  and  red. As  you  know  these  are  the  colours  of  traffic  light. Students  who  worked  very  well  will  be  presented  with  green  apples, students  who  had  good  results will  be  presented  with  yellow  apples  and  as  for  the  rest – their  work  wasn't  bad. I'll  give  them  red  apples.
Our lesson is over .Thank you. Be healthy, wealthy, Live in Love. Have a nice day. Goodbye!



          
Тема уроку. Весна в житті тварин.

Предмет: природознавство, англійська мова.

Клас : 3

Автори уроку: Буймер Ірина Анатоліївна,вчитель початкових класів ; Головко Ніна Іванівна , вчитель англійської мови.

Освітня установа: Берестівська ЗОШ I-III ст. Бердянської районної ради Запорізької області.

Район: Бердянський.

Коротка характеристика класу: у класі 12 учнів; В.р.-3уч.,Д.р.-6уч.,С.р.-3уч.

Тип уроку: повторення та узагальнення знань, умінь

Мета. Природознавство : узагальнити  і поглибити знання учнів про особливості життя тваринного світу весною на основі власних спостережень та знань, отриманих з інших джерел інформації, 
розвивати спостережливість; викликати почуття турботливого ставлення до тварин, навколишнього середовища; 
виховувати бажання берегти і вивчати природу;
англійська мова: активізувати навички та вміння усного мовлення на основі вивченого тематичного матеріалу; закріпити знання про множину іменників, що означають назви диких та свійських тварин, розвивати навички вживання мовних структур; 
виховувати повагу до мов інших країн, прагнення їх вивчати. 

Обладнання: ілюстрації тварин, предметні малюнки, індивідуальні картки, аудіозапис співу птахів, картина Олексія Кіндратовича Саврасова «Граки прилетіли»,маски тварин,мультимедійна дошка,ілюстрації тварин занесених до «Червоної книги України».
Хід уроку
І. Самовизначення до діяльності (організаційний момент)
Good day, children! 
How are you?
Стали, дітки! Підтягнулись!
Одне одному всміхнулись!
На урок старання не забудьте взяти.
Сіли всі рівненько, будемо працювати.

ІІ. Етап підготовки учнів до активного і свідомого засвоєння матеріалу.
1.Загадка
Якщо сніг вже скрізь розтанув
І травичка зеленіє,
Ще й пташок співає зграя,
Що це, діти, означає?
(Прийшла весна)
Діти, погляньте ,як відобразив ранню весну О.К.Саврасов на картині «Граки повернулися» (Слайд №1)

2.Метод «Асоціативний кущ»
What season is it now? (it is spring)
Які асоціації викликає у вас слово «Весна»?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація діяльності. 
Діти, тема нашого уроку – «Весна в житті тварин». 
Our topik todаy is «Animals»
Виконавши всі завдання нашого уроку ми допоможемо лелекам збудувати гніздо. 
План уроку.
1.      Загадки.
2.      Робота з індивідуальними картками.
3.      Робота в парах.
4.      Тест з самоперевіркою.
5.      Фізкультхвилинка.
6.      Повідомлення про тварин.
7.      Вірші про тварин англійською мовою.
8.      Тварини Червоної книги України.
9.      Розумова гімнастика.
Запитання. Як на Україні називають ще лелек? (Бусол, Чорногуз)

IV.Етап усебічної перевірки знань.
Вступне слово вчителя 
Весна - найпрекрасніша пора року. Вона вступає в свої права після холодної, морозної зими. Тому навіть перші незначні зміни у природі , сприймаються надзвичайно гостро. Вона рясно вбирає землю в яскраві шати. Повітря наповнює безліччю п’янких пахощів, усе навколо пробуджується, оживає. Життя відновлюється, кипить, вирує і все це яскраво відбивається в симфонії звуків, що лунають у природі. 
(Звучить пташиний спів,аудіозапис)

 Блок англійської мови
Слайд №2, №3, №4.
Name the domestik animals, please.
Name the wild animals, please.
Name the  birds, please.
Так, звичайно, весна, це час радощі і для людини, і для всього живого на землі. Сьогодні на уроці, діти, ми поговоримо про особливості життя тваринного світу весною. Зараз ми відгадаємо загадки про тварин, але не просто будемо називати відгадки, а і згруповувати тварин за їх зовнішньою будовою. Записи груп тварин будемо вести на індивідуальних картках.
Загадки
Відповідайте на загадки англійською мовою.
1. Влітку любить полювати,
А зимою в лігві спати. (Ведмідь, bear)
2. Хто комах з кори виймає,
Про здоров я лісу дбає. (Дятел, woodpecker) 
3. У лісі біля пня біготня і метушня:
Народ робочий весь день клопоче. (Мурахи, ants)
4. Довгий чорний шнурок поміж трав шелестить. (Гадюка, viper) Слайд №5
Індивідуальна картка

комахи плазуни Птахи Звірі

Відкладіть картки для перевірки.

Метод «Проблемне запитання»
Діти, перед уроком я знайшла дивний кошик ,а в ньому ,погляньте,яйця.Скажіть, хто з тварин міг загубити його?
Відповіді дітей.

 Робота в парах.
Ланцюжки живлення. 
Дуб – жук короїд – дятел – яструд 
Трава – коник – ящірка – гадюка 
Водорості – карась – щука 
Гриби – білка – куниця 
Жолудь – сойка – яструб
Зерно – миша – їжак - лисиця 

Тест з самоперевіркою.
А зараз перевіримо вашу ерудицію за допомогою тесту.
1. Ліс - це...
а) тварини;
б) рослини;
в) тварини й росини.
2. Що спричиняє відліт птахів:
а) холод;
б) нестача їжі?
3. Хто живе у лісі:
а) ластівка;
б) зозуля;
в) гуска?
4. У птахів передні кінцівки перетворилася на:
а) крила;
б) лапи.
5. Поширений в Україні звір з довгими задніми лапами:
а) кріт;
б) заєць;
в) білка.
6. Кажан - це ...
а) звір;
б) птах.
Відповіді:
1. в)
2. б)
3. в)
4. а)
5. б)
6. а)
Самостійно перевірте. Правильні відповіді приніс лелека чорний (відповіді на дошці)

Настав час відпочити.
4.Блок англійської мови. Фізкультхвилинка. 
Stand up!
Can You? 

Can you jump like a frog?         -     I can jump.
Can you walk like a duck?        -     I can walk.
Can you run like a dog?             -     I can run.             
Can you fly like a bird?              -     I can fly.      
Can you swim like a fish?           -    I can   swim.      



5  Робота в групах.
Для того, щоб краще пізнати тваринний світ, ви вдома працювали по групам і приготували повідомлення про тварин. Крім того, всі прагнули дізнатися про щось цікаве із життя тварин навесні.
Давайте спочатку поміркуємо. Метод «Мікрофон»
Чому весною довкілля стає веселим і гомінким? З чим це повязано?
Відповіді дітей.
Повідомлення дітей про тварин і представлення творчих робіт.
1.Звірі. Як же поводять себе навесні звірі? (Слайд №6)
1.учень. Весна – відповідальний період в житті звірів: у них народжуються малята. Всі звірі дбайливі  батьки: вони турбуються про дітей, доки ті не стануть самостійними.
2.учень. Малята лосів, косуль, диких свиней народжуються зрячими. Вже за кілька годин після народження вони зводяться на ніжки і йдуть за батьками. Малята бобрв під поглядом батьків плавають уже через кілька днів після народження. Вовченята, лисенята, білченята, мишенята народжуються  сліпими і безпорадними. Усі звірі вигодовують своїх малят молоком.
1.учень. у звірів найменша кілкість новонароджених малят: білка- 3 – 10, кішка 2 – 6, собака 2 – 10, дикий кабан 5 – 8 (12), рись 1 – 4, ведмідь 1 – 3, лось 1 – 2, слон 1, кит 1. 
2. Птахи. (Слайд №7)
1.учень.Весну неможливо уявити без пернатих друзів. Звичайно, весна для птахів гаряча пора.
Весною перелітні птахи повертаються в рідні краї , час  їхнього прильоту залежить від того коли в наших краях зявляться для них корм, тому одні повертаються раніше, а інші пізніше, наступає дуже важливий період в їхньому життті – період розмноження. Розмножуються птахи, відкладаючи у спеціально збудовані  гнізда, які розміщують на землі, на деревах, у дуплах, у норах.
2.учень. У птахів відкладених у гнізда яєць, як правило, не буває більше десятка (за виключенням страусів, коли декілька самок відкладають яйця в одне й теж гніздо). 
1.учень. Птахи – дбайливі батьки, вони турбуються про пташенят: годують, захищають від ворогів, вчать літати.
2.учень. Птахи – дуже корисні птахи. Вони живляться комашками й мілкими гризунами, тому знищують багато шкідників сільського і лісового господарства. 
1 учень. У квітні можеш почути зозулине «ку-ку» і щебетання ластівки, можеш побачити, як на луках походжає білий лелека — шукає собі поживу: жаб, комах. Гніздо він мостить у вигляді купи хмизу на невеликій висоті на деревах, людських оселях.
2 учень. На луках, по берегах боліт, водойм оселяється деркач. Гніздо мостить серед трави або під кущиком. Живиться комахами. А перепел водиться на полях і сухих луках. Ховається у траві. Гніздо мостить на землі у вигляді ямки, вистеленої травою. На початку травня повертаються до наших лісів і садів сірі й строкаті мухоловки.
1 учень. Жайворонок польовий повертається,__ коли земля вже тепла. На оброблених полях, серед зеленіючих сходів хлібів, у кінці квітня жайворонок-мати сідає на гніздо — ямку, вистелену соломинками і травинками. Жайворонок-батько дзвінко співає над полем на такій висоті, що його не видно зовсім. 
2 учень. У травні ще триває приліт пернатих. Можна побачити стрижів. Селяться колоніями, переважно в містах, іноді на берегових кручах або в старому лісі з дуплястими деревами. Гнізда будують у розколинах скель, у стінах будинків, у дуплах. Соловей  оселяється у садах, лісах з густими чагарниками. Гніздо влаштовує на землі, в густих заростях із сухого листя і стебел трав. Живляться солов'ї комахами (більше жуками), павуками, черв'яками, а восени ще і ягодами.

Блок англійської мови (Вірші Poem)
(Учні розповідають вірші )
The Hen has got a Chicken. 
What does it say? 
Cheep, cheep, cheep, cheep! 
All through the day

The Sheep has got a Lambkin. 
What does it say? 
Baa, baa, baa, baa! 
All through the day.

The Cat has got a Kitten. 
What does it say? 
Mew, mew, mew, mew! 
All through the day.

The Cow has got a Calf. 
What does it say?
 Moo, moo, moo, moo! 
All through the day.

The Pig has got a Piglet. 
What does it say? Squeal, 
squeal, squeal, squeal! 
All through the day.


3. Комахи. (Слайд №8)
1.учень. навесні комахи покидають свої схованки (жук-сонечко, метелик кропивянка вилазить з під кори дерева, глибоко з грунту вилазить колорадський жук), яйця, личинки, лялечки, що перезимувала – навесні з них зявляються дорослі комахи, наприклад, яблунева плодожерка, травневий хрущ.
2.учень. Теплої пори року комах побачити в лісах і садах, на полях і луках
4. Земноводні. (Слайд №9)
1 учень. Земноводні, мабуть, одні з найдивовижніших, ні на кого гне схожих тварин, чи є життя повне таких несподіванок і сюрпризів, що, здається, наче ці тварини прибули до нас з іншої планети.
2 учень. Рано навесні всі земноводні, де б вони не були, повертаються у воду. Починається розмноження. Самки відкладають у воду яйця. Через 8 – 10 днів з ікринок розвиваються схожі на маленьку рибку пуголовки. Протягом місяця пуголовок перетворюється на маленьку жабку.
2.учень. Земноводні – корисні тварини. Часто вони живляться комахами-шкідниками.
5. Риби. (Слайд №10)
1 учень. Навесні і влітку в житті риб наступає важливий період – розмноження. Самки риб відкладають на дно або на підводні рослини дрібні яйця – ікринки. З ікринок розвиваються личинки, які з годом перетворюються на мальків, а мальки – на дорослих риб.
2.учень. Риби – багатство наших водойм. Вони є кормом для багатьох птахів, звірів. М'ясо та ікра риб – корисні продукти харчування для людини.
6. Плазуни. (Слайд №11)
1.учень. Більшість плазунів – хижаки. Вони живляться комахами, червяками, земноводними, рибою, плазунами.
2 учень. Навесні у ямку в грунті самка відкладає від 3 до 20 яєць, вкритих шкірястою, або шкаралупячою оболонкою. З яєць вилупляються маленкі ящірки, змії, черепахи або крокодили. Батьки не турбуються про дітей.
2.учень. Плазуни – корисні тварини. Ящірки і змії, поїдаючи комах, мишей, слимаків знищують багато шкідників.

Охорона природи.
Всім вам відомо, що наша природа знаходиться у небезпеці і потребує від людини обережного дбайливого ставлення до себе.
Вірш «Учись любити» читає учениця
Учись любити
Учись любити все навколо себе:
Траву і квіти, кущик, деревце.
Жучка і пташку, і блакитне небо,
Синьооке чисте джерельце.
Усе прийшло на білий світ, щоб жити,
Щоб дарувати радість і красу.
Учися дивуватись і любити
Чистеньку, мов перлиночка, росу.
Поглянь на світ - це дивовижна казка!
А квіти; це, мабуть, душа землі.
У кожній з них струмить любов і ласка,
Вони, неначе діточки малі.
Яка земля! Чарівна, пречудова!
Вона нам мати. Ми; її дитя!
Летить на землю весняна обнова,
Бурлить, вирує на землі життя!

Назвіть тварин занесених до Червоної книги України.
Слайди з тваринами занесеними до Червоної книги. (Слайд №12)
Пригадайте:
- Що було причиною зникнення багатьох тварин?
Господарська діяльність людей та мисливство є причиною того, що на Землі зникло багато видів тварин. Згубним для тварин стало знищення місць їх проживання – вирубування лісів, осушення боліт, розорювання цілинних земель. Небезпека зростає коли забруднюються річки, моря, повітря. 
- Пригадайте, що роблять в нашій державі для збереження рідкісних і зникаючих видів тварин?
У нашій країні прийнято Закон про охорону й використання тваринного світу. На рідкісних тварин полювання заборонене, а на інших – обмежене. Під особливою охороною перебувають тварини в  заповідниках. 
(Учні демонструють ілюстрації тварин занесених до Червоної книги України)
Охороняється в заповідниках України: бабак, богомол, афаліна чорноморська, зубр, бражник мертва голова, аполлон, жук-олень, куріпка сіра. 
Кіт лісовий, пелікан, жовтопузик безногий, вусач великий, хохуля звичайна, борсук, ропуха очеретяна, їжак вухатий, жаба сіра, журавель сірий, лелека, дрохва.

 V.Етап рефлексії. Підсумок уроку.
Розумова гімнастика.
Чи бувають перелітні звірі ? (Кажан.)
Чи є пташине молоко? Якщо є, то в яких птахів? (Пінгвін.)
 Куди зайцю зручніше бігти вгору чи згори? (Вгору, передні лапи коротші.)
Чи всі птахи прилітають з теплих країв одночасно?
Що найбільше вражає людей у лелеках? (Вірність і довірливість.)
Які птахи найдружніші? (Чайки, стрижі, ластівки.)

 (Слайд №13)
Метод «Незакінчене речення»
Сьогодні на уроці я….

Оцінювання.
You worked very well. It is important to know foreign languages. Please, remember it. Your marks.

Домашнє завдання. (Слайд №14)
Скласти власний план спостережень за тваринами на наступний рік.
Our hometask. Скласти  розповідь про свою домашню тварину на англійській мові.

Комментариев нет:

Отправить комментарий